Το σχολείο μας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει δύο εξαιρετικά προγράμματα
διαδραστικού κινηματογράφου, που συνδυάζουν μυθοπλασία, διασκέδαση και έγκυρη
ενημέρωση για καίρια θέματα της εποχής μας.
Οι Α', Β' και Γ' τάξεις παρακολούθησαν το πρόγραμμα:
Μαθαίνω
να Αγαπώ τον Άνθρωπο
Το πρόγραμμα αυτό επικεντρώνεται στην ανάπτυξη των συναισθημάτων.
Πρωταγωνιστούν η Τζένη Θεωνά, ο Αποστόλης Γεωργίου και η Ερμίρα Λέκκα.
Λίγα λόγια για το έργο:
Η Τζένη υποδέχεται τους μικρούς μαθητές, τους καλωσορίζει και τους εξηγεί τη
χρήση των τηλεχειριστηρίων τους. Με μια φανταστική παλέτα θεμάτων, επιλέγει το
“Μαθαίνω να Αγαπώ τον Ανθρωπο”. Μαζί με τους μικρούς της φίλους, Ερμίρα και
Γιωργάκη, παρουσιάζουν έξι ιστορίες με δημιουργική αφήγηση και κινούμενα
σχέδια, μέσα από τις οποίες τα παιδιά μαθαίνουν σημαντικές έννοιες:
Το μάθημα της χήνας
Αλληλοβοήθεια
Ξύλινη γέφυρα
Αγάπη και κατανόηση
Το τρύπιο δοχείο
Εκτίμηση του εαυτού μας και των ικανοτήτων μας.
Ο κήπος του βασιλιά
Αποδοχή της διαφορετικότητας.
Μετά από κάθε βίντεο, ακολουθούσε συζήτηση, ενώ τα παιδιά απαντούσαν σε ερωτήσεις μέσω των τηλεχειριστηρίων τους. Στο τέλος, ανακοινώθηκαν οι τρεις πιο γρήγοροι μαθητές στις σωστές απαντήσεις, με τη βοήθεια ηλεκτρονικής εφαρμογής.
Αυτοί ήταν οι πιο γρήγοροι!!!
Οι Δ', Ε' και ΣΤ' τάξεις παρακολούθησαν το πρόγραμμα:
Η Αλίκη στην χώρα
των ανθρώπων/Τεχνητή νοημοσύνη και αληθινή ζωή
Το πρόγραμμα αυτό επικεντρώνεται στο ζήτημα της τεχνητής νοημοσύνης και
προτείνεται για τις μεγαλύτερες τάξεις του Δημοτικού. Μέσα από την ιστορία της
Αλίκης, ενός προηγμένου ανθρωποειδούς ρομπότ, οι μαθητές προβληματίζονται για τη
σχέση ανθρώπων και τεχνολογίας, τα ηθικά διλήμματα και τις προκλήσεις που
προκύπτουν.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
Εισαγωγή στη θεματική.
Τρεις σπονδυλωτές ιστορίες με τις περιπέτειες της Αλίκης.
Βίντεο με εξειδικευμένες επιστημονικές αναλύσεις.
Διαδραστική δυνατότητα επιλογής περιεχομένου από τους μαθητές.
Εκπαιδευτικοί Στόχοι
Το πρόγραμμα αυτό έχει ως στόχο να προετοιμάσει τους μαθητές για έναν κόσμο
όπου η τεχνητή νοημοσύνη θα παίζει καθοριστικό ρόλο, αναδεικνύοντας τη σημασία
της ηθικής διαχείρισης και της συνεργασίας.
Και τα δύο προγράμματα προσέφεραν μια μοναδική εμπειρία στους μαθητές,
ενισχύοντας την κατανόηση σημαντικών θεμάτων και καλλιεργώντας δεξιότητες όπως
η ενσυναίσθηση, η κριτική σκέψη και η συνεργασία. Οι μαθητές αποχώρησαν με ενθουσιασμό,
έχοντας αποκτήσει νέες γνώσεις και ερεθίσματα για περαιτέρω σκέψη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου